مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-01اقتصادي

ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تسریع در پروژه قطار شهری کرمانشاه، گفت: عملیات ریل گذاری این پروژه از هفته آینده آغاز می شود.

- بهمن امیری مقدم در شست شورای برنامه ریزی استان به رکود چندین ساله پروژه قطار شهری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر رییس جمهور، این پروژه مطرح شد و دکتر رییسی بر تکمیل آن به شکل ویژه تاکید کردند.

وی افزود: با پیگیری ها و تامین مالی 1200 میلیارد تومانی که در سفر استانی دکتر رییسی صورت گرفت، هفته آینده عملیات ریل گذاری این پروژه مهم آغاز می شود و این پیگیری ها را تا اتمام طرح ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره تلاش شهردار کرمانشاه و انعقاد قرارداد حفر 2300 متر تونل فاز دوم قطار شهری کرمانشاه گفت: در فاز دوم هم که از میدان آزادی تا میدان فردوسی ادامه دارد، 1800 متر تونل حفر شده و حفر 2300 متر دیگر هم بزودی آغاز و در یک قرارداد دو ساله تکمیل می شود.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش برنامه ریزی های دقیقه نودی را یکی از عوامل عقب افتادگی استان دانست و گفت: قرارگرفتن طرح ها و پروژه های دارای اولویت استان در قالب برنامه هفتم توسعه کشور یکی از اولویت های مهم است که نیازمند مشارکت دستگاه ها در فرصت باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود

ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه از هفته آینده آغاز می شود