مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-01سياسي

کلاه برجام مجددا سرمان نخواهد رفت


برای هر گونه توافق تضمین می خواهیم.

کلاهی که در برجام سرمان رفت، پس از این سر این ملت نخواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  ایسنا، عبدالرضا مصری، 10 آذر، همزمان با بزرگداشت هشتاد و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس که در کاشمر، محل زیارتگاه وی برگزار شد، خاطرنشان کرد: بررسی عمق اندیشه های شهید مدرس کار بسیار سختی است؛ به رغم خفقانی که آن زمان بود اما شهید مدرس از ذکاوت و آینده کاوی خاصی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: شهید مدرس یک فیلسوف بیدارگر، فقیهی روشن، آگاه، متعهد و مفسر عامل بوده و هیچ گاه چیزی نگفت که خود عامل آن نباشد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدرس در یک زمان، مقطع و گذر تاریخی باید مرزهای استبداد و استکبار نوین و استعمار را تشخیص می داد و همانند امام راحل که فرمود نه شرقی نه غربی از دل همه تاریکی ها راه و صراط را تعیین می کرد.

این نماینده مردم کرمانشاه در مجلس بیان کرد: امروز وقتی مسائل را بررسی می کنیم، شاید قضاوت کار ساده ای باشد اما به درستی تشخیص دادن در آن دوره قوت درونی خاصی می طلبد.

وی با بیان اینکه 52 نمونه طریقه زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهید مدرس باید به صورت کتابچه درآمده و به جوانان داده شود، گفت: شهید مدرس در عمل به تکلیف با سیاست هایی که آزادی و استقلال ملت ایران و جهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه برجام مجددا سرمان نخواهد رفت

کلاه برجام مجددا سرمان نخواهد رفت