مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:302022-12-01سياسي

جوانان به جای قرار گرفتن در صف استخدام باید با کارآفرینی بدنبال اشتغالزایی باشند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جوانان بویژه جامعه ایثارگر به جای قرار گرفتن در صف استخدام دولتی باید با کارآفرینی بدنبال اشتغالزایی و افزایش تولید ملی باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جوانان بویژه جامعه ایثارگر به جای قرار گرفتن در صف استخدام دولتی باید با کارآفرینی بدنبال اشتغالزایی و افزایش تولید ملی باشند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در نشست با نخبگان، سرآمدان و تشکل های شاهد و ایثارگر سیستان وبلوچستان با بیان اینکه هم اینک 33 هزار فرزند شهید و ایثارگر کشور جویای کار هستند، افزود: مهمترین و موثرین راهکار ایجاد شغل، تربیت فرزندان فن آور و سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هم اینک مشکل بیکاری در جامعه وجود دارد و مهمترین راهکار از بین بردن بیکاری و ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: انتظار می رود همه جامعه بویژه جامعه ایثارگر بسیج شوند و با ورود جدی به حوزه علم و فناوری، مشکل اشتغال را رفع کنند.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: دولت سیزدهم موضوع توسعه شرکتهای دانش بنیان را به طور ویژه مورد توجه قرار داده و در این مسیر مدل های مختلف را با توجه به شرایط استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان به جای قرار گرفتن در صف استخدام باید با کارآفرینی بدنبال اشتغالزایی باشند

جوانان به جای قرار گرفتن در صف استخدام باید با کارآفرینی بدنبال اشتغالزایی باشند