مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-01اجتماعي

فرآیند جذب معلمان در آموزش و پرورش اصلاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، عصر پنجشنبه در جمع معلمان و فرهنگیان استان یزد با اشاره به معلمانی که به مفاخر کشور تبدیل شدند، - وزیر آموزش و پرورش گفت: از آنجا که معلم یکی از ارکان اصلی آموزش و تربیت است، فرآیند جذب معلمان در آموزش و پرورش اصلاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، عصر پنجشنبه در جمع معلمان و فرهنگیان استان یزد با اشاره به معلمانی که به مفاخر کشور تبدیل شدند، اظهار داشت: شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی، شهید تهرانی مقدم، زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی و … از معلمانی هستند که هر کجا قرار گرفتند، منشأ تحولات چشمگیر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصلاحاتی که در زمینه جذب معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان در دست انجام است، افزود: اصلاحات بسیاری در فرآیند جذب معلم داریم اما اجرا و به نتیجه رساندن آن زمان بر است.

نوری با اشاره به اینکه 12 مهارت از شش ساحت و کسب گواهینامه این مهارت ها همچنین شرکت در آزمون جامع و کسب نمره قبولی از شرایط جذب دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش است، عنوان کرد: 65 هزار دانشجو جذب شده که 25 هزار نفر جذب شده اند و بقیه مانده اند که این از خطاهای راهبردی است و باید این فرآیند اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند جذب معلمان در آموزش و پرورش اصلاح می شود

فرآیند جذب معلمان در آموزش و پرورش اصلاح می شود