مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 19:402022-12-01ورزشي

در ابتدای بازی حریف را دست کم گرفتیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه پیروزی مقابل رعد پدافند هوایی برای ما بسیار مهم بود، گفت: در ابتدای بازی حریف را دست کم گرفته بودیم.

- مهران حاتمی پس از پایان بازی هفته دهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های مردان کشور و برتری شهرداری گرگان مقابل رعد پدافند هوایی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برتری در این دیدار برای ما بسیار مهم بود و خوشحالیم که این پیروزی را تقدیم هواداران کردیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با بیان اینکه تیم رعد پدافند هوایی تیم خوبی است و کادر فنی این تیم توانسته بازیکنان جوانی را به جامعه بسکتبال کشور تحویل دهد، افزود: در کوارتر نخست هم بازیکنان آماده نبودند و هم تیم حریف را دست کم گرفتند و با گذشت زمان توانستیم نتیجه بازی را به سود خود پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بازی امروز فرصتی شد تا از جوانان بیشتر استفاده کنیم، ادامه داد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا گرگان با آنچه که شایسته و لایق است، برسد و این پیروزی را تقویم هواداران می کنیم.

عدم اسپانسر برای تیم رعد چالش زاست سرمربی رعد پدافند هوایی با اشاره به اینکه بازی امروز خوب شروع شد و در کوارتر اول اختلاف نزدیک بود، ولی در کوارتر دوم، سوم و چهارم اختلاف در نتیجه افتاد، خاطرنشان کرد: من از بازیکنان جوان خود راضی هستم چون توانستند 71 امتیاز مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ابتدای بازی حریف را دست کم گرفتیم

در ابتدای بازی حریف را دست کم گرفتیم