مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-01سياسي

پرکردن اوقات فراغت زائران با توجه به قداست مشهد در ایام نوروز برنامه ریزی شود


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مسئولان باید برنامه ریزی های لازم را برای پر کردن اوقات فراغت زائران با توجه به قداست و فرهنگ زیارت مشهد در ایام نوروز انجام دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مسئولان باید برنامه ریزی های لازم را برای پر کردن اوقات فراغت زائران با توجه به قداست و فرهنگ زیارت مشهد در ایام نوروز انجام دهند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در جلسه مشورتی خدمات سفر نوروز 1402 خراسان رضوی که با حضور وی به عنوان نماینده ولی فقیه، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی استان و مشهد در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، با تشریح تفاوت های عید نوروز و دهه آخر صفر، اظهار کرد: تفاوت های عید نوروز با ایام دهه پایانی ماه صفر آن چنان زیاد است که استفاده از تجربیات آن ایام برای میزبانی از زائران نوروزی کارگشا نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از امکانات ایام دهه پایانی ماه صفر در عید نوروز فراهم نیست، تصریح کرد: توجه به مسائل امنیتی و اسکان زائران در ایام نوروز حائز اهمیت است؛ بسیاری از امکانات و مراکز اسکان ایام دهه پایانی صفر در عید نوروز فراهم نیست و برای رفع مشکلات احتمالی باید از امروز برنامه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرکردن اوقات فراغت زائران با توجه به قداست مشهد در ایام نوروز برنامه ریزی شود

پرکردن اوقات فراغت زائران با توجه به قداست مشهد در ایام نوروز برنامه ریزی شود