مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 20:252022-12-01سياسي

تدوین 300 برنامه برای ایام فاطمیه (س) در آستارا


امام جمعه آستارا از تدوین 300 برنامه برای ایام فاطمیه (س) در این شهرستان خبر داد و افزود: مراکز دانشگاهی و علمی نقش مهم حضرت فاطمه (س) را در تاریخ اسلام تبیین کنند.

- آستارا- امام جمعه آستارا از تدوین 300 برنامه برای ایام فاطمیه (س) در این شهرستان خبر داد و افزود: مراکز دانشگاهی و علمی نقش مهم حضرت فاطمه (س) را در تاریخ اسلام تبیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با محوریت ایام فاطمیه با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) یک اسوه کامل است، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام عیار برای بشریت است.

وی از تدوین 300 برنامه برای ایام فاطمیه (س) در آستارا خبر داد و افزود: شعار امسال ایام فاطمیه با محوریت معرفت بر حضرت فاطمه زهرا (س) است و در این ایام مراسم سوگواری و برنامه های معرفتی ویژه ای در سطح مساجد شهری و روستایی پیش بینی شده است.

امام جمعه آستارا با تاکید بر ترویج اجرای برنامه های معرفتی تصریح کرد: برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن، هنری و ادبی در حوزه خطبه فدکیه راهگشای شناخت بیشتر و تفکر در سیره خانم فاطمه زهرا (س) شده و ایجاد شناخت و بیان مطالب تأثیر گذاری بسیاری در حوزه جهاد تبیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 300 برنامه برای ایام فاطمیه (س) در آستارا

تدوین 300 برنامه برای ایام فاطمیه (س) در آستارا