مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-01سياسي

«نامی» به نام آوران پیوست


مراسم ترحیم مرتضی هادوی فرد، متخلص به «نامی»، مدیرمسئول انتشارات نامی و از چهره های درخشان شعر و ادب اصفهان، جمعه 11 آذر برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان مراسم ترحیم مرتضی هادوی فرد، متخلص به نامی ، مدیرمسئول انتشارات نامی و از چهره های درخشان شعر و ادب اصفهان، جمعه 11 آذر برگزار می شود.

مصطفی هادوی فرد متخلص به شهیر اصفهانی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه مرگ یک واقعیت اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: برادرم مرحوم مرتضی هادوی فرد در سال 1312 متولد شد و از سال 1330 به مدت 70 سال در عرصه ادبیات و شعر در خدمت جامعه بود و سه نسل را در عالم شعر و ادب در خدمت او تلمذ کردند.

وی افزود: اشعار مرحوم هادوی فرد، شاعر و نویسنده معاصر که در شعرهایش نامی تخلص می کرد در همه محافل ادبی مورد توجه بود و این تخلص در انجمن ادبی صغیر از سوی شعرا به وی داده شد.

شهیر اصفهانی گفت: او علاوه بر مدیریت انتشاران نامی، سال ها مسئولیت انجمن ادبی مشتاق در خیابان عبدالرزاق را نیز به عهده داشت؛ ضمن اینکه بزم ادب ، قند پارسی ، پند و لبخند ، گنجینه بدیهه ، بخشنده تر از حاتم طایی ، فاتح سومنات ، قصه ها و نکته ها ، کتاب و آوای دیگر و دیوان منصور ازجمله کتاب هایی است که توسط مرحوم هادوی فرد (نامی) منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نامی» به نام آوران پیوست

«نامی» به نام آوران پیوست