مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-01اقتصادي

امضای تفاهم نامه انجمن ملی صنعت پخش ایران با جهاد دانشگاهی اصفهان


تفاهم نامه انجمن ملی صنعت پخش ایران شبعه اصفهان با انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان از جمله جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در راستای ارتباطات موثر امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین همایش شرکت های صنعت پخش استان اصفهان که شامگاه امروز (پنج شنبه_10 آذرماه) برگزار شد، از تفاهم نامه انجمن ملی صنعت پخش ایران شعبه اصفهان با انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان از جمله جهاد دانشگاهی واحد اصفهان رونمایی شد.

افسون نیازبخش، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در خصوص اهداف امضای این این تفاهم نامه به ایسنا گفت: این تفاهم نامه در راستای استفاده شرکت های صنعت پخش استان از پتانسیل های جهاد دانشگاهی انجام شد.

وی افزود: طبق مذاکراتی که در گذشته با شرکت های صنعت پخش استان داشتیم، آن ها از طریق خبرگزاری ایسنا تمایل داشتند که این بخش را پوشش خبری دهیم و زمانی که مذاکرات گسترده شد، آن ها با پتانسیل های دیگر جهاد آشنا پیدا کردند و متوجه شدند که جهاد دانشگاهی بخش های دیگری هم از جمله پژوهشی، فرهنگی و آموزشی دارد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به اینکه نیروی انسانی توانمند نیاز اصلی شرکت های صنعت پخش استان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلاتی کنونی صنعت پخش این است که در تامین انسانی به ویژه در بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه انجمن ملی صنعت پخش ایران با جهاد دانشگاهی اصفهان

امضای تفاهم نامه انجمن ملی صنعت پخش ایران با جهاد دانشگاهی اصفهان