مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 23:312022-12-01سياسي

مسیر توسعه استان کردستان تسهیل شده است/ مردم کردستان طعم تلخ ناامنی را چشیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از هر امروز در آیین مردمی افتتاح طرح آبرسانی به سنندج که لچبا حضور رییس جمهور در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به نمایندگی از مردم سلحشور و غیرتمند کردستان قدوم شما را به استان کردستان خیرمقدم عرض می کنیم.

  وی افزود: خدا را شاکر هستیم که امروز در خدمت شما و مردم شاهد بودیم که مطالبه قریب به 8 ساله مردم این استان با اقدام جهادی دولت به بهره برداری رسید و مردم این استان از آب گورا بهره مند شدند و این نگرانی و دغدغه مردم کردستان برطرف شد.

  وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب به سنندج قبل از دولت سیزدهم کمتر از 15 درصد و در آذرماه سال گذشته 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و روند کارها به کندی پیش می رفت که پس از روزهای نخست حضور در استان و توفیق نوکری مردم، این مطالبه مردمی به جد از رییس جمهور دنبال شد.

  وی افزود: جا دارد از تلاش جهادی همه دست اندرکاران، پیمانکاران و کارگران خط انتقال صمیمانه تشکر کنم و خوشحالم که زودتر از قرارداد پیش بینی شده این پروژه به سرانجام رسید.

  زارعی کوشا با ذکر اینکه با اجرای این طرح که از 28 آبان ماه سال گذشته مجدد آغاز شد هر ثانیه 1900لیتر آب تامین می ود، گفت: افتتاح پروژه آبرسانی به سنندج اتفاق مبارکی است که رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت و جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر توسعه استان کردستان تسهیل شده است/ مردم کردستان طعم تلخ ناامنی را چشیده است

مسیر توسعه استان کردستان تسهیل شده است/ مردم کردستان طعم تلخ ناامنی را چشیده است