مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-02پزشكي

درمان وزوز گوش و افت شنوایی، از طریق تحریک الکتریکی


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور، دستگاه تحریک الکتریکی در حوزه شنوایی به تولید رساندند که قادر به درمان وزوز گوش و افت شنوایی ناشی از آن است.

- ملاجعفری از محققان این طرح در گفت وگو با ایسنا، زمینه تحقیقاتی این شرکت را توانبخشی شنوایی ذکر کرد و گفت: در این راستا محصولاتی برای توانبخشی و بازپروری شنوایی افرادی که دچار مشکلات شنوایی هستند، به تولید رساندیم.

وی سیستم های کاشت حلزونی شنوایی را از دستاوردهای این شرکت نام برد و اظهار کرد: این سیستم برای افرادی که دچار ناشنوایی کامل هستند به کار برده می شود.

این سیستم از طریق عمل جراحی در بخشی از سر قرار می گیرد و به افراد کمک می کند تا شنوایی خود را به دست بیاورند.

ملاجعفری، دستگاه تحریک الکتریکی را از دیگر محصولات این شرکت نام برد و یادآور شد: این دستگاه دارای کاربردهای وسیعی است که هم می توان تست های کاشت حلزون را با استفاده از آن انجام داد و هم در کلینیک های شنوایی سنجی برای توانبخشی شنوایی به منظور درمان وزوز گوش و یا تینیتوس به کار برده می شود.

این محقق با بیان اینکه این دستگاه با استفاده از تحریک الکتریکی اقدام به درمان بیماری وزوز گوش می کند، یادآور می شود: این دستگاه جریان برق را به صورت مستقیم و یا متناوب با فرکانس های مختلف و شکل موج های مختلف تولید می کند تا هم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان وزوز گوش و افت شنوایی، از طریق تحریک الکتریکی

درمان وزوز گوش و افت شنوایی، از طریق تحریک الکتریکی