مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-02پزشكي

برنامه ریزی برای جذب 3 هزار عضو هیات علمی جدید در علوم پزشکی


رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از برنامه ریزی برای جذب 3 هزار عضو هیات علمی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: در دوره نوزدهم حدود یک هزار نفر جذب می شوند.

- دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشگاه های علوم پزشکی در نوزدهین فراخوان جذب هیات علمی بر اساس ماموریت ها و نیازهای شان میزان هیات علمی مورد نیاز را درخواست داده اند.

وی افزود: در یک دانشگاه ممکن است وزن اختصاصی به پست های بالینی بیشتر باشد و در یک دانشگاه دیگر ممکن است اعضای علوم پایه بیشتر نیاز داشته باشد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اشاره به ظرفیت جذب هیات علمی در دوره نوزدهم، گفت: برای فراخوان نوزدهم جذب هیات علمی تعداد یک هزار نفر مجوز از سازمان امور اداری و استخدامی برای دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی اخذ کردیم.

وی گفت: با توجه به اینکه برنامه توسعه و برنامه ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی جزء سیاست های وزارت بهداشت است، از ابتدای اعلام فراخوان درباره محدودیت این تعداد مجوز جذب هیات علمی گلایه داشتیم که با توجه به شاخص های آموزشی و پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی تعداد مجوزهای بیشتری را برای جذب هیات علمی نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای جذب 3 هزار عضو هیات علمی جدید در علوم پزشکی

برنامه ریزی برای جذب 3 هزار عضو هیات علمی جدید در علوم پزشکی