مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-02ورزشي

اسدی: مشکلات شیراز با تحقیقاتی جامع مشخص می شود


شهردار شیراز، از شکل گیری تحقیقات جامعی برای احصای مشکلات خبر داد و گفت: بر اساس مدل های مختلف مطالعاتی، کمبودهای مختلف شهر مورد شناسایی قرار گرفته و بر اساس آن پروژه های متنوعی اجرایی خواهد شد.

- دکتر محمدحسن اسدی عصر پنج شنبه 10 آذر در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی از تداوم طرح های عمرانی خبر داد.

او با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پرسعادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار افزود: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی تعداد زیادی از پروژه های عمرانی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی با اعتباری بالغ بر 510 میلیارد تومان در 40 محله کلانشهر شیراز هستیم.

شهردار شیراز با تقدیر از همکاری و حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، عنوان کرد: انقلاب عمرانی و جهاد محرومیت زدایی در پهنه فارس آغاز شده و شهر شیراز هم با یاری دستگاه های مختلف نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پروژه های ارزنده ای برخوردار است.

مهمترین شان مسئولان خدمتگزاری به مردم است اسدی همچنین با بیان اینکه مهمترین شان مسئولان خدمتگزاری به مردم است، اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که شهرداری شیراز اهتمام ویژه ای به آن داشته عملیات لوله گذاری فاضلاب است که با اجرای این طرح بوی مشمئز کننده ای که در این مکان استشمام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی: مشکلات شیراز با تحقیقاتی جامع مشخص می شود

اسدی: مشکلات شیراز با تحقیقاتی جامع مشخص می شود