مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-02اجتماعي

هواشناسی: تشدید بارش ها از فردا در کشور و بارش برف در تهران


کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش ها از فردا (شنبه) در کشور و بارش برف و باران در تهران و برخی استان ها خبر داد و گفت: برای نوار شمالی کشور در اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما پیش بینی شده است.

- کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش ها از فردا (شنبه) در کشور و بارش برف و باران در تهران و برخی استان ها خبر داد و گفت: برای نوار شمالی کشور در اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما پیش بینی شده است.

امین حسین نقشینه در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز بارش ها در سواحل دریای خزر و به صورت پراکنده در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی با اعلام اینکه فردا (شنبه) با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می شود، اظهار داشت: برخی نواحی شمال غرب و دامنه های البرز نیز بارش خواهند داشت.

  کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش ها در شمال غرب کاسته می شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: تشدید بارش ها از فردا در کشور و بارش برف در تهران

هواشناسی: تشدید بارش ها از فردا در کشور و بارش برف در تهران