مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-02سياسي

شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند


مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

- حجت الاسلام دکتر هبت اله هاشمی در یادواره سردار محمد برده نشین، جانباز جنگ تحمیلی، مدافع حرم از فرمانده های سپاه قدس و شهدای فلک الدین و میدان تیر که دهم آذرماه در مسجد شهید سید مصطفی خمینی، این محله برگزار شد یاد و خاطره شهدا را به ویژه شهدای مدافع امنیت و شهدای منطقه فلک الدین و میدان تیر را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه امام راحل مکتبی به نام سیدالشهدا بنا نهاد، افزود: شهدا در این مکتب پرورش یافتند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم شهیدپرور استان لرستان در اغتشاشات اخیر عنوان کرد: با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی مردم همواره پای انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شهدای ما در همین محله ها و مساجد بزرگ شدند و تربیت یافتند، افزود: جوانان ما از لحاظ، تقوا، اخلاق و مدیریت زبانزد بوده و نترس بودن و شجاع بودن از ویژگی های جوانان انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند

شهدا پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند