مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-02بين الملل

حملات توپخانه ای ترکیه به مناطق مسکونی در حومه حسکه


منابع رسانه ای از حملات توپخانه ای مجدد ارتش ترکیه به مناطق مسکونی در حومه حسکه و وارد شدن خسارت به منازل شهروندان سوری ساکن این مناطق خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که ترکیه بار دیگر شهرک ابو راسین و روستاهای اطراف آن در حومه شمالی حسکه را با حملات توپخانه ای هدف قرار داد.

منابع محلی در شهرک ابو راسین در این باره گفتند: نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آنها مستقر در روستاهای عنیق الهوی ، الداودیه ، الربیعات ، النویحات ، حرمله ، داد عبدال و الدرداره در اطراف شهرک ابو راسین را هدف قرار دادند.

این منابع افزودند: تجاوزات ترکیه به شهرک ابو راسین طی ساعات گذشته خسارات زیادی به منازل و اموال شهروندان سوری وارد کرده و باعث وحشت و ترس مردم شده است.

این منابع همچنین گزارش دادند که حملات ترکیه به این منطقه شهروندان سوری را دچار وحشت کرده و آنها درحال ترک خانه هایشان هستند.

به دنبال انفجار تروریستی 13 نوامبر در مرکز استانبول که به کشته شدن شش تن و زخمی شدن 81 تن دیگر منجر شد، ترکیه گروه های مسلح کُرد مستقر در مناطق شمالی عراق و سوریه را مسئول این اقدام دانست و به همین منظور بیستم همین ماه عملیات نظامی هوایی را علیه حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات توپخانه ای ترکیه به مناطق مسکونی در حومه حسکه

حملات توپخانه ای ترکیه به مناطق مسکونی در حومه حسکه