مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-02اقتصادي

‏لزوم حمایت فوری دولت از برنج کاران و باغداران مازندرانی


مشکلات برنجکاران و باغداران مازندرانی در زمینه فروش محصولات تولیدی در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری در این جلسه که مدیران کل جهاد کشاورزی، صمت و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان نیز حضور داشتند  حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به نارضایتی باغداران و برنج کاران از وضعیت نامطلوب بازار این تولیدات بر عزم قاطع مدیریت اجرایی استان برای حمایت از کشاورزان و باغداران تاکید کرد.

استاندار با اشاره به دپوی 600 هزار تن برنج تولیدی امسال در کارخانه های شالیکوبی گفت: با پیگیری مشترک مجمع نمایندگان و استانداری مازندران از وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد دولت در اقدامی حمایتی سازمانها و دستکاههای دولتی را مکلف به خرید برنج داخلی کند که این اقدام کمک شایانی به اقتصاد برنج کاران خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی ناوگان حمل ونقل هوایی کارگو برای صادرات محصولات  مازندران به خارج افزود: با تشکیل کارگروه ویژه با حضور نمایندگان مجلس ، استانداری و دستگاه های اجرایی استان پیگیری در مورد حمایت عملی از تولیدکنندگان برنج و مرکبات شتاب خواهد گرفت.

علی پور رییس مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به جلسه مشترک مجمع با معاون اول رییس جمهور گفت: مجمع نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏لزوم حمایت فوری دولت از برنج کاران و باغداران مازندرانی

‏لزوم حمایت فوری دولت از برنج کاران و باغداران مازندرانی