مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-02سياسي

همه دستگاه ها ماموریت دارند زمینه شکوفایی معلولان را فراهم کنند


نه فقط سازمان بهزیستی، بلکه همه دستگاه ها مأموریت دارند زمینه رشد، شکوفایی و اشتغال معلولان را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان که صبح امروز جمعه در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: توجه به افراد دارای معلولیت باید تبدیل به فرهنگ شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نهادها و سازمان های دولتی باید توجه به انسان های معلول را به عنوان یک وظیفه شرعی، انسانی و الهی بدانند.

رییس جمهور تامین تجهیزات مورد نیاز معلولان را یکی دیگر از دغدغه های مهم معلولان و خانواده های آنها دانست و گفت: از آنجا که تجهیزات مورد نیاز معلولان هزینه های بسیار بالایی دارد دولت باید در این حوزه کمک کند و من از سازمان های مسئول در این عرصه می خواهم که توجه به نیاز معلولان را در دستور کار خود قرار دهند به اعتقاد من این عرصه، عرصه ای است که می توان یارانه پرداخت کرد تا معلولان بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رییسی اشتغال افراد دارای معلولیت را مسئله مهم معلولان و خانواده های آنها دانست و افزود: سازمان بهزیستی لیستی از افراد آماده کار را به همه شرکت ها و سازمان های دولتی اعلام کند و این سازمان ها نیز استفاده از این افراد دارای معلولیت را در اولویت کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها ماموریت دارند زمینه شکوفایی معلولان را فراهم کنند

همه دستگاه ها ماموریت دارند زمینه شکوفایی معلولان را فراهم کنند