مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-02ورزشي

رییسی: باید برای خدمت رسانی به معلولان کار جهادی انجام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان صبح امروز با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، - رییس جمهور گفت: در خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت کار های زیادی انجام شده، اما کافی نیست و باید به صورت جهادی وارد میدان شد و به این عزیزان خدمت ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان صبح امروز با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم چنین تعدادی از جامعه معلولان کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

رییس جمهور در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال توانایی های والایی را به افراد دارایی معلولیت داده تا با همت بلند خود بتوانند گام های بلندی در جهت علم و دانش، ورزش و امور اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تولید بردارند.

وی افزود: بنده ماه مبارک رمضان گذشته در شهر صنعتی قزوین به کارخانه ای رفتم که تمام اعضای آن کارخانه از معلولان بودند، اما کار بزرگی را انجام داده بودند و بیش از 750 فرد معلول اشتغال داشته و استعداد های خود را شکوفا کرده بودند.

رییس جمهور با بیان اینکه کتاب ها، آثار و کار های علمی توسط معلولان خلق شده است، عنوان کرد: شاید جسم یک معلول دچار معلولیت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: باید برای خدمت رسانی به معلولان کار جهادی انجام شود

رییسی: باید برای خدمت رسانی به معلولان کار جهادی انجام شود