مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-02سياسي

دفاعیات دادگاهی زن و شوهر متهم به شهادت عجمان


در خصوص اتهامات موکلم نسبت به فساد فی الارض تعریفی که در قانون برای اثبات فساد فی الارض آمده شامل رفتار موکل من نمی شود و متهم رفتاری که موجب فساد، - قاضی: پس قبول داری که همه اقدامات آشوبگران و شما موجب شهادت شهید شده و همه اتفاقات در بهم زدن نظم عمومی و آسیب رساندن به افراد بی گناه توسط شما نقش داشته است.

  قاضی در ادامه وکیل مدافع متهم را برای ارائه دفاعیات از متهم به جایگاه احضار کرد.

  وکیل به متهم گفت: در خصوص اتهامات موکلم نسبت به فساد فی الارض تعریفی که در قانون برای اثبات فساد فی الارض آمده شامل رفتار موکل من نمی شود و متهم رفتاری که موجب فساد، جنایت یا اخلال در نظم عمومی بشود انجام نداده و صرف حضور وی در صحنه افساد فی الارض محسوب نمی شود.

  وکیل متهم ادامه داد: در خصوص حمله به مأموران امنیتی و نیروهای بسیج موکلم رفتاری نداشته، سنگ یا وسیله ای به طرف مأموران پرتاب نکرده است و در فیلم صحنه نیز چنین چیزی مصداق عینی ندارد.

  قاضی خطاب به وکیل گفت: 40 الی 50 نفر در صحنه ضرب و جرح و شهادت شهید عجمیان حضور داشتند که هرکس ضربه ای می زد و متهم نیز در آن صحنه حضور داشت.

  قاضی از وکیل متهم پرسید: شما از زمان بازداشت متهم با موکل خود دیدار داشته اید؟   وکیل گفت: بله من موکلم را می بینم و از اینکه دادگاه به ما فرصت کافی برای صحبت داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاعیات دادگاهی زن و شوهر متهم به شهادت عجمان

دفاعیات دادگاهی زن و شوهر متهم به شهادت عجمان