مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-02ورزشي

رییسی: اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی با جدیت دنبال شود


برای کارهایی که معلولان از عهده آن ها برمی آیند این عزیزان در اولویت باشند، اگر امکان اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز جمعه (10آذر) به مناسبت گرامی داشت روز جهانی معلولان ضمن تبریک روز جهانی معلولان گفت: برخی از مشکلات جامعه معلولان در این جلسه مطرح شد، جامعه معلولان توانایی دارند با همتشان گام های را در جهت علم، ورزش و.

بردارند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان گذشته در شهر قزوین به کارخانه ای رفتم که مدیران و کارکنان آن کارخانه معلول بودند ولی تولیدات کارخانه با کیفیت و نام آور بود، علاوه بر حوزه کارآفرینی در حوزه های علمی نیز اثرات ارزشمندی از جانب معلولان وجود دارد.

  رییس جمهور با بیان اینکه تلاش پدران و مادران برای به ثمر نشستن استعدادهای فرزندان معلولشان اقدام بزرگی است، تصریح کرد: برای معلولان باید فرصت های اجتماعی برابر قرار داده شود، همه دستگاه ها وظیفه دارند زمینه رشد، شکوفایی و کار معلولان را فراهم کنند.

رییسی با بیان اینکه وضعیت شهری باید به گونه ای باشد که برای معلولان سختی ایجاد نکند،گفت: توانمند سازی معلولان وظیفه همه است ما هم در دولت باید نسبت به این قضیه نگاه خاصی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی با جدیت دنبال شود

رییسی: اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی با جدیت دنبال شود