مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-02سياسي

درهای صادرات را برای رونق بازار کشاورزی مازندران باز کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران پیگیری مسائل کشاورزان و باغداران را ضروری دانست و از مسئولان استانی و ملی خواست تا درهای صادرات را برای رونق بازار محصولات کشاورزی باز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری تقوای الهی را سبب زینت رفتار دانست و با گرامیداشت سالروز شهادت مجاهد روحانی میرزاکوچک خان جنگلی و شهید مدرس اظهار داشت: پیروزی قیام نهضت انقلاب اسلامی مرهون تلاش و ایثار مجاهدان در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره جهاد مجاهدان به شمار می رود، افزود: انقلاب اسلامی از تبار نورانی برخوردار است و راه خود را بشناسیم ومنحرف نشویم.

وی بااشاره به روز جهانی معلولان از این قشر به عنوان جامعه مظلوم و محروم یاد کرد و گفت: جامعه نباید وظیفه خود را مقابل توانجویان فراموش کند.

آیت الله لایینی سالروز تصویب قانون اساسی را گرامیداشت و آن را افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست که بر مبنای دین و اسلام این قانون مصوب شده است و گفت: محتوای قانون اساسی دینی و قانونی است.

رویکرد 16 آذر ضد آمریکایی است امام جمعه ساری به درپیش بودن مناسبت 16 آذر و روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان فرهیخته به سفر نیکسون رییس جمهور وقت آمریکا اعتراض کردند و رویکرد 16 آذر ضد آمریکایی و ضد کودتای نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای صادرات را برای رونق بازار کشاورزی مازندران باز کنیم

درهای صادرات را برای رونق بازار کشاورزی مازندران باز کنیم