مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-02سياسي

دانشگاه شیراز همایش دریاپایه برگزار کند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به نقش و ظرفیت بالای شیراز در صنایع دریایی به ویژه در ساخت کشتی و قایق ها، گفت: دانشگاه شیراز همایش دریاپایه را مدنظر قرار دهد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به نقش و ظرفیت بالای شیراز در صنایع دریایی به ویژه در ساخت کشتی و قایق ها، گفت: دانشگاه شیراز همایش "دریاپایه" را مدنظر قرار دهد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز بیان کرد: پایان هفته آینده مناسبت های بزرگی داریم و به یک روایت پنج شنبه آینده شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)است که همه اهل بیت (ع) حول محور مادرشان می چرخند و افتخار همه ما این است که محبت این بی بی در دل های ما است و امیدمان نیز به این محبت است.

او ادامه داد: در روایت ها آمده است که روز قیامت حضرت زهرا(س) دوستان خود را جمع می کند و به سمت بهشت می برد و امید است همه ما از محبین و شیعیان باشیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امسال دهه فاطمیه اول مصادف با چهلمین روز شهادت شهدای مظلوم حرم شاهچراغ(ع) است که 13 عزیز شهید مظلومانه در کنار این مضجع نورانی به دست دشمنان خدا شربت شهادت نوشیدند، گفت: مسلما شیرازی ها دو بار غم در این 40 روز کشیدند یکی اینکه 13 زائر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز اینگونه شهید شدند و دوم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شیراز همایش دریاپایه برگزار کند

دانشگاه شیراز همایش دریاپایه برگزار کند