مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-02سياسي

دشمنان به دنبال ثابت نگه داشتن حرکت جهاد علمی در کشورمان هستند


امام جمعه مهدی شهر 16 آذر را روز استکبار ستیری دانشجویان ایران اسلامی دانست و گفت: دشمنان به دنبال ثابت نگه داشتن حرکت جهاد علمی در کشورمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به روز دانشجو، تاکید کرد: این روز در واقع سند افتخاری برای دانشجویان کشور است و وجه تسمیه آن نیز به دهه 30 باز می گردد که نشان از افتخار آفرینی دانشجویان ما دارد.

وی افزود: چهار ماه بعد از کودتای 28 مرداد معاون رییس جمهور آمریکا به ایران سفری داشت و دانشجویان در اعتراض به این موضوع وارد صحنه شده و سه نفر از این جوانان شهید شدند لذا 16 آذر روز استکبار ستیزی دانشجویان است اما جریان معاند با نظام در صدد مرعوب کردن نمادها و تحریف تاریخ انقلاب است و جریان دانشجویی باید بسیار هوشیار باشد.

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه در 16 آذر امسال، دشمنان چشم امید به اعتراضات و اعتصابات دانشجویی بسته اند اما دانشجویان ما باید به تاریخ جنبش دانشجویی بیشتر مراجعه کنند، بیان کرد: دانشجویان در همه عرصه های انقلاب پیشگام بودند و در مبارزات انقلابی در کنار روحانیان و در خط اول مبارزه حضور داشتند لذا نباید این موضوعات فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال ثابت نگه داشتن حرکت جهاد علمی در کشورمان هستند

دشمنان به دنبال ثابت نگه داشتن حرکت جهاد علمی در کشورمان هستند