مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-02فرهنگي

سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان آغاز شد


دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گفت: آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدامین سپهریان ظهر امروز جمعه در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر با اشاره به اینکه ویژه برنامه افتتاحیه سی و چهارمین دوره ی جشنواره تئاتر خوزستان این بار در بهبهان برگزار شده است، جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان را اعلام کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در روز نخست جشنواره جمعه 11 آذرماه 1401 نمایش پشت چراغ تو قرمز شدم به نویسندگی و کارگردانی حسین قنوات امانی کاری از گروه تئاتر بامداد به مدت 70 دقیقه از ساعت 14 در پلاتو خانه فرهنگ شهرستان بهبهان به روی صحنه می رود.

وی افزود: نمایش آگنیتاژ به نویسندگی رسول حق جو و به کارگردانی حسین کارگر کاری از گروه تئاتر پلاک هفت از ساعت 16:30 به مدت 75 دقیقه در پلاتو زنده یاد امین کاکولکی شهرستان ماهشهر اجرا خواهد شد و سپس نمایش آقا لیلا به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی مهدی حیدری کاری از گروه تئاتر فانوس بندر در ساعت 19 به مدت 70 دقیقه در آمفی تئاتر مهر بندر امام خمینی (ره) اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان آغاز شد

سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان آغاز شد