مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-02ورزشي

ایوانوویچ: بازگشت به شرایط ایده آل پس از تعطیلات لیگ سخت بود


سرمربی آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: با توجه به وقفه ای که در لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی بسکتبال به وجود آمد، از شرایط تمرینی تیم خارج شدیم و پس از 2 شکست بازگشت به شرایط ایده آل برایمان سخت بود.

- ایسنا/خراسان رضوی سرمربی آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: با توجه به وقفه ای که در لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی بسکتبال به وجود آمد، از شرایط تمرینی تیم خارج شدیم و پس از 2 شکست بازگشت به شرایط ایده آل برایمان سخت بود.

سرجان ایوانوویچ در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش مقابل صنایع هرمزگان در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: شاهد 2 نمایش متفاوت از بازیکنانم در این دیدار بودیم.

در ابتدای بازی با توجه به انرژی پایین و رفتار نادرست بازیکنان شاهد عملکرد ضعیفی در نیمه نخست بودیم، اما در نیمه دوم ورق کاملا بازگشت و توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی در خصوص تاثیر تعطیلات لیگ برتر بر نتایج تیمش خاطرنشان کرد: با توجه به وقفه ای که در لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی بسکتبال به وجود آمد، از شرایط تمرینی تیم خارج شدیم و پس از 2 شکست بازگشت به شرایط ایده آل برایمان سخت بود، اما بازیکنان توانستند به خوبی به شرایط خوب خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانوویچ: بازگشت به شرایط ایده آل پس از تعطیلات لیگ سخت بود

ایوانوویچ: بازگشت به شرایط ایده آل پس از تعطیلات لیگ سخت بود