مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-02سياسي

دانشجویان موتور پیشران پیشرفت کشور هستند


امروز در حالی در آستانه روز دانشجو قرار داریم که از نظر رهبر انقلاب دانشجویان ثمرات بالنده عرصه ی علم و فنّاوری و موتور پیشران کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با بیان اینکه یکدیگر را به تقوا سفارش کرده و در مسیر تقوا دست یکدیگر را بگیریم، اظهار کرد: باید در دفاع از ارزش های دینی و اصول اخلاقی با هم به صورت هم افزا پیش برویم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی معلولان ادامه داد: جامعه معلولین جامعه ای ارزشمند هستند و بخش عمده ای از این جامعه شاید ضعف جسمی داشته باشند اما بدون شک عقل، درایت و فهم ویژه ای دارند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید علاوه بر معلولان برای کسانی همچون جانبازان نیز احترام ویژه ای قائل بود، تاکید کرد: رفع مشکلات معلولان در استان قزوین اوج جوانمردی و روح بزرگ است.

وی با بیان اینکه روح سالم معیار اصلی نمره دادن به انسان است، عنوان کرد: روح جدای از جسم است و همان چیزی است که می ماند و دائمی است.

آیت الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای هدف قراردادن پویایی جوانان این مرز و بوم ادامه داد: علی رغم تلاش دشمنان اکثریت دانشجویان با شجاعت و شهامت نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده اند وی بیان کرد: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان موتور پیشران پیشرفت کشور هستند

دانشجویان موتور پیشران پیشرفت کشور هستند