مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-02سياسي

شهامت و شجاعت شهید مدرس باید الگوی همه مسئولان باشد


امام جمعه اردستان با بیان اینکه شهید مدرس مورد علاقه امام راحل بود، گفت: شهامت و شجاعت این شهید بزرگوار، ایشان را برجسته کرده است که باید این صفات الگوی مسئولان نیز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایشان انسانی مخلص و پرکار بود؛ این روز هم در تقویم هفته فرهنگ شهرستان گنجانده شد که نماد علم و فناوری است و در دهم آذر هم شهادت شهید مدرس از خطه اردستان را داشتیم.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده از افرادی بود که در اوج گمنامی و ناشناخته بودن در نظر مردم، خداوند او را بزرگ کرد و بعد دیگران و دنیا فهمیدند که ایشان چه شخصیت برجسته و بانفوذی بود و کمترین تظاهر و خودنمایی را داشت.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه شهید مدرس مورد علاقه امام راحل و تحت تأثیر ایشان بود، بیان کرد: امام راحل شهید مدرس را از جمله روحانیونی می داند که با چند خصیصه شناخته می شود و زنده بودن یادشان، پایداری و استقامت و محبوبیت از جمله این خصیصه هاست.

وی ادامه داد: امروزه انسان های فرهیخته می دانند که اینان چه شخصیت های برجسته ای هستند و این سه خصیصه نام برده شده را امام راحل، معلول چند عامل از جمله ایمان می دانند و شهامت و شجاعت مدرس است که وی را برجسته کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهامت و شجاعت شهید مدرس باید الگوی همه مسئولان باشد

شهامت و شجاعت شهید مدرس باید الگوی همه مسئولان باشد