مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-02سياسي

دانشجویان فریادگر ارزش های اسلامی هستند/ایستادگی در مقابل استکبار


دانشجویان ما از روز اول عدالت خواه، مبارزه گر با استکبار و استعمار و فریادگر ارزش های اسلامی بوده و خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز بیان کرد: پایان هفته آینده مناسبت های بزرگی داریم و به یک روایت پنج شنبه آینده شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است که همه اهل بیت (ع) حول محور مادرشان می چرخند و افتخار همه ما این است که محبت این بی بی در دل های ما است و امیدمان نیز به این محبت است.

او ادامه داد: در روایت ها آمده است که روز قیامت حضرت زهرا (س) دوستان خود را جمع می کند و به سمت بهشت می برد و امید است همه ما از محبین و شیعیان باشیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امسال دهه فاطمیه اول مصادف با چهلمین روز شهادت شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) است که 13 عزیز شهید مظلومانه در کنار این مضجع نورانی به دست دشمنان خدا شربت شهادت نوشیدند، گفت: مسلماً شیرازی ها دو بار غم در این 40 روز کشیدند یکی اینکه 13 زائر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز اینگونه شهید شدند و دوم اینکه به حرم پسر موسی بن جعفر بی احترامی شد.

آیت الله دژکام تصریح کرد: این رنج برای ما در طول این 40 روز خیلی سنگین بوده و باید احترام ویژه ای در چهلم نسبت به این شهدا و این حرم مطهر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان فریادگر ارزش های اسلامی هستند/ایستادگی در مقابل استکبار

دانشجویان فریادگر ارزش های اسلامی هستند/ایستادگی در مقابل استکبار