مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-02اقتصادي

سهمیه مبادلات مرزی هفتگی400دلاری برای خانوارهای سیستان وبلوچستانی


با توجه به عدم اجرای سهمیه واردات و صادرات 400 دلاری برای هر خانوار در هر هفته، وزیر صمت قول داد به زودی کمیسیون ماده 12 مصوبه لازم را ابلاغ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز جمعه در یک برنامه خبری درباره نتایج سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وضعیت اقتصادی به ویژه خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان منجر به رکود و خلوت شدن روستاها شده است و برای اصلاح این موارد تصمیماتی اتخاذ شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به عدم اجرای کامل ابلاغیه 12 بندی رییس جمهور در اردیبهشت ماه افزود: در این سفر متوجه شدیم بخش هایی از این ابلاغیه محقق نشده و به طور خاص سهمیه واردات و صادرات 400 دلار برای هر خانوار در هر هفته اجرایی نشده بود که در این مورد وزیر صمت قول دادند به زودی کمیسیون ماده 12 مصوبه لازم را ابلاغ کند.

رفع تعهد ارزی تعاونی های مرزنشین خاندوزی گفت: درباره معوقات بانکی کشاورزان با توجه به خشکسالی تصمیم بر این شد که معوقات تا زمانی که سازمان برنامه و بودجه بخشنامه سال جدید را ابلاغ کند، متوقف شود.

وزیر اقتصاد ادامه داد: درباره بازارچه مرزی میلک، با موافقت گمرک مقرر شد نیمی از فضا در اختیار خرده فروشی برای رفع مایحتاج مردم این منطقه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مبادلات مرزی هفتگی400دلاری برای خانوارهای سیستان وبلوچستانی

سهمیه مبادلات مرزی هفتگی400دلاری برای خانوارهای سیستان وبلوچستانی