مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-02سياسي

هراس دشمنان از قدرتمندتر شدن ایران است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از اینکه ایران اسلامی در مسیر قدرتمند شدن قرار گرفته در هراس است و با سنگ اندازی و دشمنی به دنبال مانع تراشی است.

- اسماعیل محبی پور جمعه 11 آذر در یادواره شهدای مهدی آباد شیراز افزود: که در چنین شرایطی، مردم و مسئولان باید دست در دست هم در مسیر آبادانی کشور گام بردارند.

محبی پور گفت: چه کسی امروز می تواند دشمنی کشورهای اروپایی را در جنگ تحمیلی کتمان کند، در هشت سال جنگ تحمیلی چه خسارت هایی به کشور وارد کردند؟ معاون استانداری فارس ادامه داد: اینکه امروز عده ای توسط همان دشمنان تحریک می شوند و در مقابل کشور قرار می گیرند و خسارت می زنند ناشی از بی اطلاعی یا خیانت آنها است.

وی، ضمن اشاره به نقش نیروهای بسیج در مدیریت اغتشاشات بیان کرد: وقتی به خاندان اهل بیت (ع) تعرض و توهین می شود، بسیجیان، مجاهدان و همه کسانی که وجدان بیداری دارند در مقابل متعرضان و توهین کنندگان می ایستند و مقابله می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: امروز بسیجی های ما در مقابل اغتشاشگران قد علم کرده اند و از خود هزینه می کنند و حاضرند که جان خود را هم در این راه فدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس دشمنان از قدرتمندتر شدن ایران است

هراس دشمنان از قدرتمندتر شدن ایران است