مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-02بين الملل

سفارتخانه های اوکراین هدف بسته های مشکوک؛ این بار «چشم حیوانات»


پلیس جمهوری چک از تحویل بسته های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها «پوست و بافت زنده حیوانات» کشف شده است.

- پلیس جمهوری چک از تحویل بسته های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها پوست و بافت زنده حیوانات کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، پس از ارسال بسته های پستی حاوی مواد منفجره به سفارت اوکراین در اسپانیا، این بار بسته پستی حاوی پوست و بافت زنده حیوانات به سفارت اوکراین در پراگ ارسال شد.

وزارت خارجه اوکراین مدعی شده که برای چندین مقر دیپلماتیک این کشور، بسته هایی حاوی گوشت فاسدشده و بخش هایی از بدن حیوانات ارسال شده است.

پلیس جمهوری چک اعلام کرده که کنسولگری اوکراین در برنو را تخلیه کرده و متخصصان خنثی سازی بمب برای بررسی بسته های مشکوک به محل اعزام شده اند و اندکی بعد نیز اعلام کرد که این بسته ها حاوی مواد منفجره نبوده و تنها گوشت و بافت زنده حیوانات در آن بوده است.

پلیس جمهوری چک سپس اعلام کرد که محموله ای مشابه به سفارت اوکراین در پراگ رسیده و پروتکل های مشابه اجرا شده اما در این بسته پستی هم چیزی جز محتویات بسته ارسالی به کنسولگری اوکراین در برنو یافت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارتخانه های اوکراین هدف بسته های مشکوک؛ این بار «چشم حیوانات»

سفارتخانه های اوکراین هدف بسته های مشکوک؛ این بار «چشم حیوانات»