مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-02حوادث

وقوع 27 فقره حریق در استان های شمالی در آذر/ مهار آتش در هیرکانی


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش سوزی در جنگل های هیرکانی در استان های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سرهنگ رضا اکبری اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون 27 فقره حریق در جنگل های هیرکانی در سه استان شمالی روی داده که با انجام عملیات اطفای حریق توسط نیروهای یگان حفاظت و با کمک نیروهای مردمی، هلال احمر، کوهنوردان و یاران طبیعت و اعزام بالگرد به مناطق، مهار شدند.

فرمانده یگاه حفاظت جنگل ها در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور افزود: بیشترین آتش سوزی در آذر ماه امسال مربوط به استان گیلان با 14 فقره حریق و در مجموع در سطح 52 هکتار بود و اکثر حریق ها در همان ساعات اولیه با بهره گیری از نیروهای یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مهار شدند.

وی ادامه داد: تنها مشکل در اطفای حریق جنگل ها در چند روز گذشته در استان گیلان و مناطق مربوط به شهرستان املش و رستم آباد شهرستان رودبار بود و اطفای حریق در املش حدود 24 ساعت و رستم آباد چهار روز طول کشید.

اکبری علت طولانی شدن عملیات اطفای حریق در منطقه رستم آباد رودبار را شیب زیاد، وقوع حریق در دره ها و در چند نقطه و وزش باد عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 27 فقره حریق در استان های شمالی در آذر/ مهار آتش در هیرکانی

وقوع 27 فقره حریق در استان های شمالی در آذر/ مهار آتش در هیرکانی