مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-03اقتصادي

جذب سرمایه گذار برای مرمت 3 کاروانسرای تاریخی گلستان


مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور از آمادگی سرمایه گذار برای مرمت و بهره برداری از سه کاروانسرای تاریخی گلستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ساری شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سرمایه گذار آماده مرمت و بهر برداری از کاروانسراهای قزلق، دیمه لو و رباط سفید بوده و در صورت ایجاد زیرساخت های اساسی همچون راه دسترسی مناسب، این ابنیه تاریخی ارزشمند با کاربری فرهنگی و گردشگری به سرمایه گذار تحویل خواهد شد.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور بیان کرد: با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این سه اثر تاریخی و پیاده سازی کاربری مناسب برای این بناها، می توانیم شاهد شکل گیری مجموعه های فرهنگی-گردشگری متناسب با انتظارات و سلایق گردشگران باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد این کاروان سراهای تاریخی به دلیل ویژگی های منحصربه فرد خود، با ایجاد مجتمع های گردشگری بین راهی و احیای مسیر تردد تاریخی، زمینه ساز شکل گیری مسیر گردشگری جدیدی در استان گلستان شده و مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان هم گفت: مسیر کاروانسراهای قزلق، دیمه لو و رباط سفید که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار برای مرمت 3 کاروانسرای تاریخی گلستان

جذب سرمایه گذار برای مرمت 3 کاروانسرای تاریخی گلستان