مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-03سياسي

محدودیت های میراثی قفلی بر توسعه سلطانیه


محدودیت های میراثی قفلی بر پیشرفت سلطانیه بوده که با اقدامات در دست اجرا برای نخستین بار این مشکلات رفع خواهد شد.

- حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح ویژه سلطانیه، اظهار کرد: برای طرح ویژه سلطانیه، برخی مدیران استانی همراه نبودند که با عنایت مسئولان عالی دولت این مشکل رفع و جابه جایی هایی صورت گرفت.

وی با اشاره به محدودیت های موجود در گنبد سلطانیه، عنوان کرد: سلطانیه را در زندانی محصور کرده اند که با ساماندهی ارگ تاریخی سلطانیه این مشکل رفع خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه محوطه گنبد سلطانیه مخروبه رها شده و صندلی هایی پشت به گنبد ایجاد کرده اند که هیچ کس گنبد را نخواهد دید، متذکر شد: محدودیت های میراثی قفلی بر پیشرفت سلطانیه بوده که با اقدامات در دست اجرا برای نخستین بار این مشکلات رفع خواهد شد.

نماینده ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مستقر نشدن برخی ادارات یکی از چالش های پیش روی سلطانیه است، تصریح کرد: در خصوص استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه پیگیری هایی از سوی معاونان رییس جمهور انجام شده و این پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دولت در خصوص بزرگ شدن بدنه خود با توجه به کمبودهای فراوان بسیار مقاومت می کند، متذکر شد: باید توجه داشت توسعه واقعی سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های میراثی قفلی بر توسعه سلطانیه

محدودیت های میراثی قفلی بر توسعه سلطانیه