مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-03ورزشي

معلولان؛ معنا کننده فعل «ما می توانیم»


معلولیت واژه ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می شود و می تواند مشکلاتی را برای فرد معلول ایجاد کند، اما معلولان سرتاسر دنیا، - بارها این را به اثبات رسانده اند که معلولیت، محدودیت نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرگاه سخن از معلولان به میان می آید، بیشتر افراد جامعه، آن ها را می ستایند و قبول دارند که این قشر از جامعه نیز توانایی های بسیاری برای عرضه دارند، کسانی که باوجود مشکلات فراوان، اراده مستحکمی دارند که توانسته اند تا این برهه از زندگی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

در این روزهایی که همه نسبت به زندگی و آینده خود هراسانند، می توان آدم هایی را پیدا کرد که نگاهشان به زندگی با دیگران فرق می کند، آدم هایی که نه تنها مشکلات و سختی های معمولی، حتی اتفاق ها و حوادث خیلی بد هم نمی تواند مانع پیشرفت شان شود.

12 آذرماه در تقویم رسمی کشور، به نام روز جهانی معلولان نامگذاری شده است، این روز فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که در عمل و اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود مشکلات فراوان، اما با برخورداری از اراده راسخ و عزمی راستین می توان به قله های افتخار و امید رسید.

مردم دید خود را به جامعه معلولان تغییر دهند علی اصغر فتاحی متولد سال 1353 دارای مدرک کاردانی روابط بین الملل در گفت وگو با ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان؛ معنا کننده فعل «ما می توانیم»

معلولان؛ معنا کننده فعل «ما می توانیم»