مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-03فرهنگي

آغاز به کار سی وچهارمین جشنواره تئاتر خوزستان


سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و اهالی تئاتر استان در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان بهبهان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با هدف تجدید عهد و پیمان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در محل یادمان شهدای گمنام بهبهان برگزار شد سید امین سپهریان، دبیر جشنواره و معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن ادای احترام به شهیدان ایران اسلامی آرامش و امنیت را 2 مولفه مهم و موثر در تولید آثار هنری معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: راه شهیدان و اهداف والای آنان راه سعادت و سربلندی است و هنرمندان رشته های مختلف هنری خصوصا اهالی هنرهای نمایشی باید با مطالعه و تحقیق در خلق رویدادهای فاخر هنری با محتوا و درون مایه ایثار، گذشت و فداکاری، زندگی شهیدان و ایثارگران را در قالب آثار هنری به نسل های مختلف، خصوصا جوانان منتقل کنند.

سپهریان تمرکززدایی و بسط و گسترش فعالیت های هنری در اقصی نقاط استان را گام مهمی در راستای ایجاد عدالت در بهره مندی عموم از فعالیت های هنری برشمرد و بیان کرد: در این دوره از جشنواره مقرر شده تا گروه های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی به صورت غیرمتمرکز در شهرستان مربوطه به اجرای نمایش بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سی وچهارمین جشنواره تئاتر خوزستان

آغاز به کار سی وچهارمین جشنواره تئاتر خوزستان