مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-03سياسي

انتظار 35 ساله برای محور بازکیاگوراب - سیاهکل/ رفع مشکل آب زراعی با سد دیلمان


نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، با اشاره به تخصیص 90 میلیارد تومانی به پروژه جاده سیاهکل - دیلمان، بیان کرد: محور بازکیاگوراب - سیاهکل نیز با اعتبار 270 میلیارد تومانی اجرایی می شود که مردم لاهیجان و سیاهکل 35 سال منتظر آن هستند و گلوگاه ترافیکی این دو شهرستان را برطرف می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، با اشاره به تخصیص 90 میلیارد تومانی به پروژه جاده سیاهکل - دیلمان، بیان کرد: محور بازکیاگوراب - سیاهکل نیز با اعتبار 270 میلیارد تومانی اجرایی می شود که مردم لاهیجان و سیاهکل 35 سال منتظر آن هستند و گلوگاه ترافیکی این دو شهرستان را برطرف می کند.

رسول فرخی، با اشاره به اتحاد و همراهی نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری پروژه های ملی استان، اظهار کرد: آزادراه، راه آهن، بیمارستان ها، زباله سراوان و رودخانه های رشت از جمله پروژه های ملی گیلان است که همه نمایندگان پیگیر آن هستند و مردم به زودی اثرات آن را می بینند.

وی در ادامه به وضعیت بهداشت و درمان دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل اشاره کرد و افزود: بخشی از مشکلات بیمارستان پیروز لاهیجان را از طریق ارتش حل کردیم و بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان نیز در دو طبقه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 35 ساله برای محور بازکیاگوراب - سیاهکل/ رفع مشکل آب زراعی با سد دیلمان

انتظار 35 ساله برای محور بازکیاگوراب - سیاهکل/ رفع مشکل آب زراعی با سد دیلمان