مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-03بين الملل

پس از 30 سال، آمریکا از جدیدترین بمب افکن رادارگریز هسته ای خود رونمایی کرد


پس از سال ها تلاش برای مدرن سازی و توسعه مخفیانه، در نهایت جدیدترین بمب افکن رادارگریز هسته ای آمریکا رونمایی شد که گمان می رود پاسخی به دورنمای یک درگیری در آینده با چین باشد.

- پس از سال ها تلاش برای مدرن سازی و توسعه مخفیانه، در نهایت جدیدترین بمب افکن رادارگریز هسته ای آمریکا رونمایی شد که گمان می رود پاسخی به دورنمای یک درگیری در آینده با چین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، بی -21 ریدر (B-21 Raider) اولین هواپیمای بمب افکن جدید آمریکایی در بیش از 30 سال گذشته است.

تقریباً تمام جنبه های این برنامه به صورت محرمانه جلو رفت بطوریکه پیش از رونمایی روز جمعه از آن در یکی از تأسیسات نیروی هوایی آمریکا در کالیفرنیا، تنها تصاویر سه بعدی از این هواپیمای جنگی منتشر شده بود.

در نگاه اول، این تصاویر نشان می دهد که هواپیمای Raider یا همان مهاجم به لحاظ ظاهری شبیه بمب افکن رادارگریز هسته ای سیاه معروف به B-2 Spirit یا همان شبح بی-2 است که در نهایت جایگزین آن خواهد شد؛ اما به گفته مقامات پنتاگون، درون این بمب افکن کاملا متفاوت است.

به گفته واردن، مدیر اجرایی شرکت نورثروپ گرومن بی-2 اسپیریت روش عملکرد داخلی این بمب افکن از نظر قابلیت محاسباتی در مقایسه با شبح بی-2 بسیار پیشرفته تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 30 سال، آمریکا از جدیدترین بمب افکن رادارگریز هسته ای خود رونمایی کرد

پس از 30 سال، آمریکا از جدیدترین بمب افکن رادارگریز هسته ای خود رونمایی کرد