هرچه بانک زیان ده تر، تبلیغات میلیاردی بیشتر!بانک ها با تبلیغات خود سعی دارند به اهداف پیش بینی شده در راستای جذب منابع، سپرده ها و خدمات دست پیدا کنند. اما این درحالی است که پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد در کشور ما در انتخاب بانک، - تبلیغات کمترین سهم را در اختیار داشته و عموم مردم براساس شهرت به مناسب بودن خدمات، سابقه خدمت رسانی و اقتضای شغل دست به این کار می زنند. با این وجود از ابتدای سال 96 تا به حال مشخص شده که هزاران میلیارد تومان بابت تبلیغات بانک ها پرداخت شده و باز هم خواهد شد چراکه این رقم نسبت به دوره های قبل در حال افزایش است. چند بانک کشور سال گذشته مبلغ یک هزار و 180 میلیارد تومان هزینه تبلیغات کرده اند. این رقم متعلق به بانک هایی است که در بورس عرضه سهام دارند و صورت های مالی خود را منتشر می کنند. هزینه های هنگفت تبلیغات در شرایطی انجام می شود که اغلب بانک ها با زیان های انباشته و زیان های سالانه مواجه هستند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم میهن، اما بنا به گفته یکی از مدیران نظام بانکی این هزینه انجام می شود تا جلوی انتشار اخبار منفی علیه بانک ها گرفته شود. یعنی با وجود آنکه مدیران بانکی می دانند تبلیغات در جذب مشتری هیچ اهمیتی ندارد، اما برای مصون ماندن از ضدتبلیغ، هزینه میلیاردی می کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |