مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-03سياسي

فرصت مناسب تفکیک وزارتخانه


با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقت کرده اما به نظر می رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر وزیر برای اداره وزارتخانه ندارد و این می تواند دلیلی باشد برای تفکیک این وزارتخانه با توجه به اینکه در چند روز گذشته نمایندگان مجلس در خصوص اینکه این وزارتخانه بهتر است تفکیک شود چرا که در حال حاضر بحران راه و مسکن بسیار به چشم می خورد و در این میان برخی ها موافق تفکیک هستند برخی ها هم مخالف این تفکیک هستند.

امروز بهترین فرصت تفکیک وزارتخانه حجت الله فیروزی پور؛ نماینده مجلس درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی در خصوص تفکیک وزارتخانه راه و مسکن به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک این وزارتخانه موافق است اما به نظر می رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.

وی درباره لزوم تفکیک این وزارتخانه نیز بیان کرد: وزارت و را و شهرسازی ربطی به مسکن ندارد و ادغام این وزارتخانه ها از اول هم اشتباه بود، چرا که یک نفر نمی تواند هم مشکل راه را حل کند هم مسکن را، این دو اساساً با یکدیگر مرتبط نیستند، از سوی دیگر در حال حاضر در بخش حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی مشکلات زیادی هست که باید به آن رسیدگی شود در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مناسب تفکیک وزارتخانه

فرصت مناسب تفکیک وزارتخانه