مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-03سياسي

قالیباف: اجرای قانون اساسی باطل السحر برنامه دشمن علیه امنیت ملی ایران است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی گفت: همه ما به اهمیت قانون اساسی در انسجام ملی و وحدت ملی و در پیشرفت کشور از این مسیر اتفاق نظر داریم و همه همراه هستیم و نزدیک ترین سهل الوصول ترین راه هم .

- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای قانون اساسی باطل السحر برنامه دشمن علیه امنیت ملی ایران است، گفت: دور زدن قانون یا استناد گزینشی به قانون یا تبعیض به اجرای قانون، صدمات و لطمات را به فرهنگ قانون گرایی می زند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی گفت: همه ما به اهمیت قانون اساسی در انسجام ملی و وحدت ملی و در پیشرفت کشور از این مسیر اتفاق نظر داریم و همه همراه هستیم و نزدیک ترین سهل الوصول ترین راه هم برای تعیین روابط و انسجام بین حاکمیت و مردم و جامعه و برای حفظ یکپارچگی کشور و انسجام ملی، هیچ سندی معتبرتر موثرتر، مورد وثوق تر و در دسترس تر از قانون اساسی نداریم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: پس با هم گرایش با هر سلیقه، با هر دین و با هر مذهب، با هر قومیتی که در ایران عزیز زندگی می کنیم و شهروند جمهوری اسلامی محسوب می شویم باید به قانون اساسی احترام بگذاریم، و اساس احترام هم عمل به قانون اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اجرای قانون اساسی باطل السحر برنامه دشمن علیه امنیت ملی ایران است

قالیباف: اجرای قانون اساسی باطل السحر برنامه دشمن علیه امنیت ملی ایران است