مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-03دانش

برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام با معاون وزیر نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه ایلام، علی محمدی در این نشست با اشاره به ظرفیت های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام، - نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور در محل سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه ایلام، علی محمدی در این نشست با اشاره به ظرفیت های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان ایلام دارای 4 درصد ذخایر نفت و 11 درصد ذخایر گاز کشور است، لذا دانشگاه ایلام با توجه به پتانسیلی که دارد به خوبی می تواند در توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان ایلام تأثیرگذار باشد.

وی حضور اساتید صاحب نظر در دانشگاه ایلام را یک ظرفیت عالی برای توسعه استان ایلام دانست و گفت: انتظار داریم تحقیقات پتروشیمی ایلام به اساتید بومی و از جمله اعضای هیئت علمی دانشگاه ایلام واگذار شود، تا به نتایج بهتری برای توسعه استان ایلام منتج شود.

علی محمدی خواستار راه اندازی شعبه پژوهشکده پتروشیمی و صنایع هیدروکربوری در منطقه چوار شد و تاکید کرد: راه اندازی این شعبه در کنار پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام زنجیره را تکمیل و منطقه را متحول می کند که خوشبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام با معاون وزیر نفت

برگزاری نشست هم اندیشی رییس دانشگاه ایلام با معاون وزیر نفت