مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-03بين الملل

رییس موساد: پاسخ ایران را در کرمانشاه، اصفهان و تهران می دهیم


دیوید بارنیا رییس موساد نسبت به احیای برجام هشدار داد و گفت این اقدام سالانه دهها میلیارد دلار اضافی به خزانه دولت ایران واریز خواهد کرد.

- دیوید بارنیا رییس موساد نسبت به احیای برجام هشدار داد و گفت این اقدام سالانه دهها میلیارد دلار اضافی به خزانه دولت ایران واریز خواهد کرد.

رییس سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از کانال 7 تلویزیون اسراییل، دیوید بارنیا رییس موساد در اظهاراتی در کنفرانس سالانه موسسه مبارزه با تروریسم در دانشگاه رایشمن اسراییل، با اشاره به سفر کاری هفته گذشته خود به واشنگتن گفت در این سفر فهرست بلندبالایی از پیامدهای (منفی) احیای برجام را به مقامات ارشد جو بایدن و قانونگذاران آمریکایی ارایه کرده و آنها را از احیای برجام برحذر داشته است.

او مدعی شد، در صورت احیای برجام دهها میلیارد دلار پول در اختیار حکومت ایران قرار خواهد گرفت.

او گفت: پس از احیای برجام، به طور فوری 6 میلیارد دلار به آنها (ایران) تعلق می گیرد و علاوه بر این، این معامله در سال اول حدود 90 میلیارد دلار و هر سال ده ها میلیارد دلار اضافی به خزانه ایران وارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موساد: پاسخ ایران را در کرمانشاه، اصفهان و تهران می دهیم

رییس موساد: پاسخ ایران را در کرمانشاه، اصفهان و تهران می دهیم