مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-03سياسي

بررسی اغتشاشات اخیر با حضور «مقامات اطلاعاتی و امنیتی» در کمیسیون امور داخلی مجلس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری از روز شنبه 12 آبان تا پنج شنبه 17 آبان جلسات نظارتی و تقننی خود را برگزار می کنند که موارد مهم این جلسات به شرح زیر است: - بررسی اغتشاشات اخیر با حضور مقامات اطلاعاتی و امنیتی در کمیسیون امور داخلی مجلس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها با حضور وزرای کشور، اطلاعات و فرماندهی کل انتظامی و رییس سازمان اطلاعات سپاه حوادث اخیر کشور را بررسی می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری از روز شنبه 12 آبان تا پنج شنبه 17 آبان جلسات نظارتی و تقننی خود را برگزار می کنند که موارد مهم این جلسات به شرح زیر است: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در جلسه ای با حضور مدیران بانک مرکزی روند اجرایی شدن قانون صدور چک را بررسی می کند.

بررسی تحول خدمت وظیفه عمومی و عدم ترخیص کشتی های حامل کالاهای اساسی از دیگر برنامه های این کمیسیون در جلسه روز دوشنبه خواهد بود.

همچنین این کمیسیون در جلسه عصر روز دوشنبه با حضور سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی عملکرد کمیسیون های رفع تداخلات؛ صدور اسناد اراضی زراعی و راهکارهای موثر در پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی را بررسی می کنند و در جلسه روز سه شنبه با حضور سید رضا فاطمی امین، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اغتشاشات اخیر با حضور «مقامات اطلاعاتی و امنیتی» در کمیسیون امور داخلی مجلس

بررسی اغتشاشات اخیر با حضور «مقامات اطلاعاتی و امنیتی» در کمیسیون امور داخلی مجلس