مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-03ورزشي

جزییات برنامه های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان


سخنگوی شهرداری تهران با تشریح جزییات برنامه های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان، از دیدار نمایندگان افراد دارای معلولیت با شهردار تهران خبر داد.

- عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره جزییات پانزدهمین رویداد شهرداری تهران در قالب شنبه های امید و افتخار گفت: روز شنبه 12 آذرماه، با حضور رییس شورای شهر، شهردار محترم تهران و جمعی از مدیران ارشد شهر، 2 بوستان مناسب سازی شده در مناطق 10 و 17 شهرداری تهران مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: آنچه در جریان افتتاح های هفته پانزدهم برای مدیران شهری اهمیت داشت، توجه به دغدغه های افراد کم توان برای استفاده از امکانات و تجهیزات پایتخت بود.

به همین جهت، مناسب سازی حدود 200 کیلومتر معبر شهری در 20 منطقه از شهر نیز هم زمان با افتتاح 2 بوستان مذکور مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدخانی در پاسخ به تعامل شهرداری تهران با نمایندگان معلولان برای انتقال خواسته های این اقشار به مدیران شهری نیز عنوان کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهران با کانون های افراد دارای معلولیت در تعامل بوده و اخیراً به مناسبت روز جهانی معلولان با پررنگ شدن این ارتباط، مقرر شد، نمایندگان افراد کم توان با شهردار تهران در خلال افتتاح بوستان شهدای امنیت منطقه 17 دیدار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان

جزییات برنامه های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان