مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-03اقتصادي

آماده ارائه خدمات به 70 هزار بهره بردار کشاورزی استان یزد هستیم


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد از آمادگی این صندق در سطح استان برای ارائه خدمات به 70 هزار بهره بردار کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ابراهیمی، صبح شنبه در دیدار با رییس جهاد کشاورزی استان یزد اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال 1384 آغاز به کار کرده و علاوه بر روستاییان و عشایر، ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر، قالیبافان، رانندگان، شاغلان حوزه مشاغل فصلی، خانگی و کشاورزان ساکن در مناطق شهری و.

می توانند با پرداخت حداقل 50 هزار تومان و حداکثر 133 هزار تومان از مزایای مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای و کمک دوبرابری دولت در پرداخت حق بیمه بهره مند شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: جهاد کشاورزی نسبت به تبیین خدمات و مزایای صندوق به تمامی بهره برداران بخش کشاورزی اطلاع رسانی و مشاوره صحیح انجام دهد تا این افراد بتوانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: این صندوق آمادگی دارد تا خدمات بیمه ای خود را به 70 هزار بهره بردار کشاورزی استان ارائه دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: مزایا و خدمات این صندوق یک فرصت ویژه برای کشاورزان فاقد بیمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ارائه خدمات به 70 هزار بهره بردار کشاورزی استان یزد هستیم

آماده ارائه خدمات به 70 هزار بهره بردار کشاورزی استان یزد هستیم