مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-03اجتماعي

ضرورت زمینه سازی برای حضور فعال معلولین در جامعه


استاندار سمنان با اشاره به لزوم مناسب سازی معابر شهری برای معلولین خواستار فراهم شدن زمینه لازم برای حضور فعال افراد معلول در جامعه شد.

- سید محمدرضا هاشمی، شنبه 12 آذر 1401 در آیین گرامیداشت 12 آذر، روز جهانی معلولین در مدرسه مهرورزان سمنان اظهار کرد: معلولیت محدودیت ایجاد نخواهد کرد و این یک تصور و باور غلط است و نباید مانع حضور معلولان در سطح جامعه شود.

وی افزود: حذف محدودیت ها و تبدیل این مقوله به فرصت نیاز به یک اراده قوی دارد که در معلولین این مهم بسیار قوی تر از افراد عادی وجود دارد.

هاشمی تاکید کرد: امکانات آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی باید در راستای تحقق همسان سازی، توانمند سازی و حضور فعال معلولان در جامعه بسیج خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: افراد دارای معلولیت در سطح جامعه، نباید هیچگونه دغدغه ای برای تردد و حضور در اجتماع و فراگیری آموزش ها داشته باشند.

هاشمی همچنین در جلسه هیات امنای پارک موزه دفاع مقدس استان گفت: تبیین رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان ، دانشگاهیان و نسل آینده به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی از این شهید والامقام به عنوان اسطوره اخلاق ، اخلاص و عمل و یگانه شخصیت بین المللی مقاومت نام برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت زمینه سازی برای حضور فعال معلولین در جامعه

ضرورت زمینه سازی برای حضور فعال معلولین در جامعه