مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-03سياسي

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عشایر به معنای واقعی در سنگر جهاد اقتصادی تلاش می کنند و به عنوان سربازان اقتصادی همواره نقش خود را در کشور ایفا کرده اند.

- اصلاندوز- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عشایر به معنای واقعی در سنگر جهاد اقتصادی تلاش می کنند و به عنوان سربازان اقتصادی همواره نقش خود را در کشور ایفا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح شنبه در نخستین همایش شبانان و گله داران استان اردبیل که در شهرستان مرزی اصلاندوز برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره 185 شهید والامقام عشایر و 3400 شهید استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به امت اسلام در عرصه جهانی هویت بخشیدند، خاطرنشان کرد: شهدای والامقام به خصوص شهدای فداکار و مخلص عشایری در راه دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به کشور ما عزت بخشیدند و ما امروز هرچه داریم از برکت وجودی شهدای والامقام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه شهدا اجازه نداند وجبی از خاک کشور به تصرف دشمنان در آید و از ناموس و خاکشان دفاع جانانه کردند، گفت: عشایر غیور در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از وطن و خاک خودشان دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند