مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-03اقتصادي

اشتغال زایی در دهاقان 70 درصد افزایش یافت


میزان اشتغال زایی در دهاقان در 8 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جمشیدیان صبح شنبه در جلسه کارگروه اشتغال دهاقان با بیان اینکه اقتصاد از جمله عواملی است که می تواند کشور را بیمه کند، اظهار داشت: اقتصاد کشور وابسته به نفت است و دسترسی ایران به آب های آزاد و تبدیل شدن به عنوان شاهراه بین المللی یک مزیت بسیار بزرگ تلقی می شود.

وی تصریح کرد: دولت عزم خود را برای پیشرفت ایران جزم کرده است، بعد از 43 سال پیشرفت ایران و تبدیل شدن به یک قدرت جهانی را میسر سازد و هیچ ایرانی با غیرت به سمت زانو زدن در برابر بیگانگان نمی رود و این مسیر موفقیت قطعاً ادامه دار خواهد بود.

فرماندار دهاقان گفت: در جلسه ای که مقام معظم انقلاب با مردم اصفهان داشتند بر امر مهم امیدآفرینی بسیار تاکید نمودند؛ زیرا کسی که مردم را از نظام و دستاوردهای آن ناامید کند در صف دشمنان قرار دارد.

جمشیدیان با اشاره به بررسی و پاسخگویی به مشکلات هفتگی مردم مطرح کرد: در پنجشنبه های پیگیری، مطالبات مردم به فرماندار ارسال می شود و از طریق استان هم پیگیر رفع این مشکلات خواهیم شد.

وی ضمن زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر تصریح کرد: کنگره شهدای استان اصفهان در سال آینده برگزار خواهد شد که پیرو این امر مهم همه باید آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی در دهاقان 70 درصد افزایش یافت

اشتغال زایی در دهاقان 70 درصد افزایش یافت